דרישות

מנסיונינו אחרי מאות סדנאות שבצענו הכנו רשימה זו בכדי ליצור מסגרת ומרחב שיעזור להצלחת הסדנא. אנא קיראו את רשימת ההנחיות בעיון והתיחסו לסעיפים המתאימים לסוג הסדנא/הפעלה שהזמנתם אם יש לכם שאלות אל תהססו לצלצל כל הערה/הארה תתקבל באהבה (בבקשה לקרוא בעיון !!!!!!!!)

* לתשומת ליבכם זו הפעלה ולא מופע או הצגה מה שמחייב את שיתוף הפעולה של המשתתפים.
*לקיום הסדנא/ההפעלה נידרש חדר/חלל פנוי(ללא חפצים או מכשולים אשר בו ניתן ליצור מעגל עגול אחד בו כולם יושבים ביחד.
*בחלל בו מתקיימת הסדנא לא יהיה אוכל או כל פעילות מקבילה תוך זמן קיום הסדנא.
*נא לדאוג למדבקות עם שמות המשתתפים (בגודל הניתן לראות למרחוק 3.5 על 7 ס"מ).(חשוב לדאוג לפני הסדנא בכדי לא לבזבז מזמן הסדנא.)
*נא לדאוג לקומפקט דיסק בעל עוצמה מספיק גדולה המתאימה לכמות המשתתפים הרלוונטית.
במקרה של למעלה מ – 40 משתתפים יש לדאוג למיקרופון ורמקול מתאימים.(למעט מיקרים חריגים אשר סוכם עליהם מראש)
*נא לדאוג למעגל כסאות ו/או מזרונים וכריות שבו נכנסים כל המשתתפים במעגל אחד.
*יש להגדיר זמן ברור לקיום הסדנא למען הסר ספק הסדנא אינה יכולה להתקיים דרך אגב הרצאה או פעילות אחרת.
*רצוי להכין את הקבוצה לפני תחילת הפעילות רצוי כמה ימים לפני תוך דגש על כך שמדובר בפעילות משותפת בה כל חברי הקבוצה לוקחים חלק. כחלק מהצלחת הפעילות. חשוב לציין שאין מדובר במופע או הצגה אלא בהפעלה שנוצרת מתוך השתתפות הקבוצה בשיתוף המנחה המפעיל. (ניתן להזמין את המשתתפים להיכנס לאתר ולעיין בחומר הנמצא שם. בכתובת ttp://www.laughing.co.il)
*במקרה של הזמנה דרך צד שלישי כמו סוכן נסיעות או מפיק אירועים חשוב מאד לדאג לתאום צפיות בין מנחה הסדנא לאחראי הקבוצה מטעם הארגון או החברה המשתתפים בסדנאות לפני קיומה.
*מס המשתתפים לא יהיה קטן מעשרים איש/אישה במקרה בו מדובר על מס` קטן יותר יש להתאים פעילות מיוחדת המתאימה לקבוצה קטנה בתאום עם המנחה.
*מס` המשתתפים לא יעלה על 60 משתתפים וכל שינוי במס` יוסכם מראש בתאום עם המנחה.(מתיחס לסדנאות והפעלות ולא להרצאות ולהפצגת הצחוק)
*במקרה של מס` משתתפים גדול יותר יש לתאם עם המנחה את הדרישות להצלחת הסדנא באופן אישי.
*נא לדאוג שהחדר יהיה ממוזג וקריר.(טמפ` הגוף עולה בזמן הצחוק) או לעשות את הפעילות במקום מוצל וקריר.
*הפעילות מיועדת למבוגרים בלבד למעט מקרים בהם יש סדנא מיוחדת למשפחות ו/או להורים וילדים.
גודל החלל יהיה מותאם למס` המשתתפים והינו :
40 מ"ר לפחות עבור 20 משתתפים.
80 מ"ר לפחות עבור 40 משתתפים.
100 מ"ר עבור 60 משתתפים.

המלצות:
*מומלץ לא לאכול ארוחה כבדה לפני הפעילות. רצוי לתת נישנושים אפשר לשתות שתייה חריפה במידה סבירה.
*רצוי לאכול ארוחה לפני הפעילות אם הפעילות נעשת בסמוך לשות הצהריים או הערב והקבוצה לא אכלה.
*לא מומלץ לקיים את הסדנא/הפעלה במסעדה אם בכל אופן מקיימים זה חייב להיות בחדר נפרד עם דלת שאפשר לסגור אותה(בפרטיות מלאה)המתאים בגודלו לגודל הקבוצה ישובה במעגל.
*מומלץ ליצור אוויר נעימה קלילה ומשעשעת בחלל הפעילות כמו קישוט בסרטים צבעוניים פיזור ותליה של בלונים החלפת הכיסאות במזרונים וכריות וכדומה.
*מומלץ להכין קריקטורות של המשתתפים מבעוד מועד ולתלותם בחלל הפעילות או בלובי.
*מומלץ ביותר לבקש מהמשתתפים להגיע באימוניות(טרנינגים) וגרביים נקיות (בתחילת הפעילות אבקש לחלוץ נעליים.)לסדנא.

דחיה וביטול:
דמי ביטול – במקרה של ביטול הסדנא עד שבוע לפני קיום הסדנא הינך מתחייב לשלם 10% מסכום המקורי בתוספת מע"מ.במידה של ביטול משישה ימים והלאה הינך מתחיב לשלם 50% מעלות הסדנא בתוספת מע"מ.
במקרה של ביטול הסדנא בהודעה של פחות מ – 48 שעות ישלם המזמין 100% מעלות הסדנא כדמי ביטול בתוספת מע"מ.

דמי דחייה – במקרה של דחית הסדנא בהודעה של פחות מ – 48 שעות ישלם המזמין 20% מעלות הסדנא כדמי דחייה בתוספת מע"מ.

נא לרשום את ההמחאה על שם "דרך המעגל בע"מ" תודה.

בהצלחה לכולנו.

הפוסט הזה פורסם בתאריך כללי. קישור קבוע.

כתיבת תגובה